2/8/06

ΠΡΙΝ ΑΠΟ 25 ΧΡΟΝΙΑ

αλήθεια πως περνάει ο καιρός!!
και όμως κάτι μένει το ίδιο.....οι συζητήσεις για τον στρατό!!
να πάω;
να μην πάω;
να πάρω αναβολή και βλέπουμε;
να την κοπανήσω στην Ισπανία με την Ραβελα από την Μαρμπελα;
να το παίξω τρελός;
και άμα μου κάτσει δημόσιο μετά τι κάνουμε;.....

αυτά είναι τα πρώτα ερωτήματα που κάνεις αμέσως μετά που καταλαβαίνεις ότι το "κ...βυθομετρο του περιοδευοντος" ανήκει στους αστικούς μύθους!

ο στρατός ούτε με άλλαξε ούτε με αλλοίωσε ούτε τίποτα...

μια τρελή εμπειρία ήταν

αγγαρεία δεν έκανα.. όχι από μαγκιά η από βύσμα αλλά από χαρακτήρα και προσωπικότητα!
βέβαια καψοναριστικα μέχρι θανάτου αλλά έχει και αυτό την δική του γλύκα.....

ΚΑΙ ΑΣ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ

-έλα δω ρε! εσύ με το παπαγαλι.
-τι είσαι ρε παλαιστής; ανθ/γος στην είσοδο.
-όχι δεκαθλητής.
-καλά έλα μαζί μου.

πήγα και εγώ να μην τον κακοκαρδίσω τον άνθρωπο!
με πήγε λοιπόν σε ένα δωμάτιο και μου λέει :
-γδύσου και πέρνα στο άλλο δωμάτιο.
-μάλιστα αλλά τι να κάνω εκεί;
-πήγαινε ρε χαμένο να περάσεις από γιατρούς!
Ένα μεγάλο βάρος έφυγε από πάνω μου γιατί προς στιγμή τα είχα χάσει!

Η συνέχεια σε λίγες μέρες……

Δεν υπάρχουν σχόλια: